Teyana Taylor - Gonna Love Me (Remix)

Հրապարակվել է 14 Դեկ % Yթ.-ին
Դիտումներ 42 498 377
12 068

In Loving Memory of Kim Porter.
Download/Stream Gonna Love (Remix) here:
teyanataylor.lnk.to/GonnaLove...
#teyanataylor #gonnaloveme #ghostfacekilla #methodman #raekwon #wutang
Follow Teyana Taylor:
www.teyanataylor.com/
teyanataylor/
teyanataylor
TEYANATAYLOR
LYRICS:
Damn, I don’t understand why we go through this over and over and over and over again
Whats really good
Sometimes we say things that we really don't mean
We do things in between the lines
We should do more than stand out
I'm sorry if i made you feel less than who you are
A little insecure, oh you’s a shining star
I wanna spend my nights with you
My life with you, oh baby babe
Please wait up for me, till whenever i get home
I know that you're all alone
Thinking ‘bout what you’re gon’ do
I hope that you see it through
And oh, you’re gonna love me (imma love you regardless)
You’re gonna wanna hug me (you just gotta cut this shit out)
And squeeze me
(Ghostface)
Yeah
Yo we used to spin back “Lovin’ you”
Minnie Ripperton
The bose speakers had my walls and the plaques trembling
Lalala playing my mind all day
You come home, i let calgon and take you away
Bubble baths arose
Gucci open toes
Sunday nights we sitting watching Power in our robes
All of a sudden our lines got crossed over nothing
A text and your attitude change, yo you buggin
Hit me in the face with a pillow, and threw something
I just got up and walked in the room,
you still cussing
No “I love you”s before we sleep
“Goodnight”s is out the windows, it lasts for weeks
It's been awhile since i gave you my street vows
Promised to love you and hit two times a day never cheat now
Our chemistry is like a bowl of cherries,
and I’m the chocolate i smother you
Never to worry
And are you gonna love me
You’re gonna wanna hug me and squeeze me
(I’m gonna share half of the blame for this problem we are gonna through, you know i'm a taurus, the bull, i'm stubborn, so tell me what's on your mind) - Ghostface
Sometimes I don't think we really say enough
Why is it so hard to keep in touch
When we’re laying right next to each other, baby
We shouldn't read into things so much
Overthinking, understanding
Don't let a feeling change it up
I wanna spend my nights with you
My life with you, oh baby babe
Please wait up for me til whenever i get home
I know that I’m all alone
Thinking ‘bout what i'm gon’ do
I hope that i see it through, ooh, ooh, yeah
(Method Man)
I ain't got time for tricks
Them broads aint loyal
I get a spanish chick, i make arroz con pollo
Keep my woman fresh
So she will never be spoiled
And she can be my queen, but we will never be royals
I don't give you cream, yadamean? But i assure you
I'm heavy with the d, i got nothing but love for you
Sex as a weapon i got nothing but slugs for you
Ain't no protection, i done shot up the club for you
Yeah if i adore you, mi amor you
These dudes cannot afford you, let the god couture you
I like them loyal from the soil
And rhetorical questions when we smash, adorable
Who put the sex in sex appeal
Shorty got a receipt but her ex gets the bill
Look I'm too grown for netflix and chill
But i g and post up, like a net flick for real
love me
Are you gonna love me,
And are you gonna wanna hold me and squeeze me
Are you gonna love and squeeze me
(Raekwon)
Yeah man
You know what it is ma
Ay yo chef aka the wedding crasher
Came through in the Cullanin
Color of skim milk the wrath
Only us in the corner with the paid face, black cards and louis face
African cousins with us, we niggas
Smoking blunts, wine thats licatta
I waited like 3 years
Now we here getting license
And i'm tired of the whole jack and jill shit, the real shit
Both of us comfortable now, so you ain't ever gotta feel shit
Feed a nigga laugh for hours
Count by ones, playing old school shit
While we fuck in the shower
And now you know your guard is top tier
Remember the message,
Love with capital letters until they dead us
And are you gonna love me, youre gonna wanna hold me and squeeze me (x2)
Music video by Teyana Taylor performing Gonna Love Me (Remix). © 2018 Getting Out Our Dreams, Inc./Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/uVJWUn

TeyanaTaylorVEVO
Մեկնաբանություններ  
  • Cunningman Ray

    Cunningman Ray

    2 ժամ առաջ

    This woman looks like Dion Warwick.

  • Emy Shaila

    Emy Shaila

    4 ժամ առաջ

    How tf did ppl even dislike this song hating ass mfs

  • Renee Johnson

    Renee Johnson

    5 ժամ առաջ

    Big music fan! Been half way sleeping on Teyana Taylor! She did this! Very talented young lady!!!

  • Joseph Audebert

    Joseph Audebert

    Օր առաջ

    0.18 Hi Mickael. 😇😇❤❤❤❤❤❤

  • Kristshel Dunn

    Kristshel Dunn

    Օր առաջ

    For Those Who Don't Really Know, This Remake Is Originally From "The Delfonics/For The Love I Gave To You, Back In The 70's... Check The Real Original Out...

  • Kristshel Dunn

    Kristshel Dunn

    Օր առաջ

    For The 17k Haters That Disliked This Video "Spin The Fuck Off"

  • straight A

    straight A

    Օր առաջ

    Method man be making me feel some type of way .

  • Tara Hill

    Tara Hill

    3 օր առաջ

    Man this song is iconic for real

  • Arely Granados

    Arely Granados

    3 օր առաջ

    Method man will always be fine

  • Ta'Nya Maddox

    Ta'Nya Maddox

    3 օր առաջ

    lowkey thought that glass break was real @HELLASOLID.

  • Zoey Eppenger

    Zoey Eppenger

    4 օր առաջ

    I really like your song🔥🔥🔥🔥

  • kelly kebe

    kelly kebe

    4 օր առաջ

    Salute, for using Ghost & Method Man on this record, took me back to the good days ... forever a 90’s baby, 🙌🏽

  • Emy Shaila

    Emy Shaila

    4 օր առաջ

    I love her she is me and I am her dead ass lml

  • The Weed Bar

    The Weed Bar

    4 օր առաջ

    If you gave this a thumbs down your weird ass fuck

  • Mohicans

    Mohicans

    4 օր առաջ

    Good seeing you Meth and Ghost.

  • Mohicans

    Mohicans

    4 օր առաջ

    Dag😧, she caught you wit ya trac. F!@#. Pose to leave at the job. Oops😮.

  • Mohicans

    Mohicans

    4 օր առաջ

    Harlem huh, okay I get it now. Ayo real ninja s!@#, you sound good baby-girl🤨.

  • Mohicans

    Mohicans

    4 օր առաջ

    Phsst🤦🏾‍♂️,let me get on my Perry Mason and do this quick investigation.

  • Mohicans

    Mohicans

    4 օր առաջ

    I been sleeping,where this sulky sounding soultress come from🤨🤔???

  • Nathan Jones

    Nathan Jones

    6 օր առաջ

    I’ve never heard of this girl. Guess I’ve been sleeping under a rock. Her voice is Dope!! Kinda sound like Brandy

  • Half Def aka Danny Krone

    Half Def aka Danny Krone

    6 օր առաջ

    Ghost in looooveee song yeaaaa

  • Conrad Griffin

    Conrad Griffin

    6 օր առաջ

    FIRE!

  • go away

    go away

    7 օր առաջ

    I listen to this song daily.

  • Joseph Audebert

    Joseph Audebert

    7 օր առաջ

    From 1.45 to 1.47. Listen. Teyana, please don t do this in front of me. I ll give you the world. 😇😇😍😍

  • zachary julien

    zachary julien

    7 օր առաջ

    I felt it more in her original. This one is also really good. But I felt her soul in the original

  • Pirusy Asayesh

    Pirusy Asayesh

    7 օր առաջ

    Gutuyun sikim gara giz. OOOOOFFFF

  • Cathy Winebrenner

    Cathy Winebrenner

    8 օր առաջ

    Beautiful queen

  • sunshine long

    sunshine long

    8 օր առաջ

    Rewind again. Good Lord , she is beautiful!

  • Heaven Valentine

    Heaven Valentine

    9 օր առաջ

    Is this a Method and MJB spin off🤔..kind of feel like it

  • Mr. Conservatarian

    Mr. Conservatarian

    10 օր առաջ

    What a healthy family

  • Nany Akol

    Nany Akol

    11 օր առաջ

    Lil baby auntie teyana Taylor

  • Barbara Stewart

    Barbara Stewart

    11 օր առաջ

    Kim P. Is why I’m here! ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰♥️♥️❤️❤️🥰🥰🥰🥰

  • Caraan Thiebes

    Caraan Thiebes

    12 օր առաջ

    Yall was that Craig 'G" inthis video

  • BIG LIVE

    BIG LIVE

    13 օր առաջ

    REAL MUSIC 🔊
    New Rnb Artist Big Live 🚨
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
    lhttps://youtu.be/SmKl1vg4hc4

  • Luiz Eduardo de Moura Ferreira

    Luiz Eduardo de Moura Ferreira

    13 օր առաջ

    Afffffffffff! Que hino ❤️👏🏾😍😭

  • Antoinette Sowell

    Antoinette Sowell

    13 օր առաջ

    I'm not from york but damn

  • Danyale Paul

    Danyale Paul

    14 օր առաջ

    P

  • Brenda Solomon

    Brenda Solomon

    14 օր առաջ

    Teyana Taylor is hot her and her Husband are hot together and their Music is Hot.

  • Catrina Lissade

    Catrina Lissade

    14 օր առաջ

    How to get in your relationship

  • William Hill

    William Hill

    15 օր առաջ

    My gurl is jezz like that WOW l still 💘 her ,I can't be with a gurl that will go for anything, l need a gurl that got a backbone,a strong black women in my life,that's sexy to me, l guess that's why this our favorite song and video.

  • Roxo velaw

    Roxo velaw

    15 օր առաջ

    #Gauraunteed https://youtu.be/ORk7Yhg1HYw

  • Shay Marie Taylor

    Shay Marie Taylor

    15 օր առաջ

    My man meth bombed his part 😍

  • SAV PEACH

    SAV PEACH

    16 օր առաջ

    LET'S BUMP THIS THROUGHOUT TIME ☺️!!!

  • Lerato Mashiane

    Lerato Mashiane

    16 օր առաջ

    OMW!!!🔥🙆🏽‍♀️🙆🏽‍♀️🙆🏽‍♀️I'm soooo in love with this jam... I want to get married to this 🖤

  • Paul Lu

    Paul Lu

    16 օր առաջ

    wow damn

  • Millië Escoto

    Millië Escoto

    16 օր առաջ

    This song give me major Graduation album by Kanye vibes 🥺🥺

  • paula trent

    paula trent

    17 օր առաջ

    This song can never get old i swear specially when u goin thru the bs

  • Don Gee

    Don Gee

    17 օր առաջ

    Love that dude he's BACK

  • Butch Brown7

    Butch Brown7

    17 օր առաջ

    Just like that 👍

  • Christie7 Hammon4

    Christie7 Hammon4

    17 օր առաջ

    She gave me puffy in the 90's w/ her dancing.

  • Just Me

    Just Me

    17 օր առաջ

    Deon Warwick look alike. Look who in the video with her. First time hearing this.🎡

  • Ronald Fleming

    Ronald Fleming

    17 օր առաջ

    Thug shit in a good way

  • solita payne

    solita payne

    18 օր առաջ

    OK feel it love it

  • Monique Love

    Monique Love

    18 օր առաջ

    Down south Taurus with up north swag and I love up north King's

  • Ashanti Benjamin

    Ashanti Benjamin

    19 օր առաջ

    Do anybody know where to get that vanson online

  • André Hoffmeister

    André Hoffmeister

    19 օր առաջ

    Girl, if you find a phone in your bf's house that you never seen before, you don't have to make a song apologizing lol

  • Jermaine Clarke

    Jermaine Clarke

    20 օր առաջ

    love

  • Candice Mirisha

    Candice Mirisha

    20 օր առաջ

    Love this

  • Sanja Williams

    Sanja Williams

    20 օր առաջ

    No he didn’t ask her if she wanted some damn Apple Jacks lol I’m loving her videos and music that soul feel like back in the day vibe!!

  • Lanika Lewis

    Lanika Lewis

    20 օր առաջ

    Bring back memories❤❤❤❤🙏🙏🙏🔥🔥🔥🔥🔥🍷🍷🍷🍷

  • TANN GENT

    TANN GENT

    20 օր առաջ

    Yo she killed the Puff dance. If you don’t call it that you a hater. Facts.

  • Edward Yeung

    Edward Yeung

    20 օր առաջ

    Dua

  • Christopher Sturdivant

    Christopher Sturdivant

    21 օր առաջ

    She got a ill style sun

  • Brifrizzle 223

    Brifrizzle 223

    21 օր առաջ

    It’s the diddy bop for me 😊🥰

  • Kalik8000

    Kalik8000

    21 օր առաջ

    The young kids don't even know what they saying.... no pauses 👁

  • Diane Reed

    Diane Reed

    21 օր առաջ

    Love you, realness!!!!!!!!

  • Buzzo Midwe5t

    Buzzo Midwe5t

    22 օր առաջ

    Damn im old im mad

  • King Money Magic

    King Money Magic

    22 օր առաջ

    #crazy

  • King Money Magic

    King Money Magic

    22 օր առաջ

    My mom love kipper

  • راشد افغانی

    راشد افغانی

    23 օր առաջ

    💘

  • Lyds Lilly

    Lyds Lilly

    23 օր առաջ

    She's such a gangster 😈🔥😩 love her 😂😍💃🤗

  • Legend 95

    Legend 95

    23 օր առաջ

    She killed this song at essencefest last year

  • Markymark Hitman

    Markymark Hitman

    23 օր առաջ

    yoo wats wrong wit u y u comin in here like tht you hungryyyyyyyy ahhhhhhhhhhhhhhh

  • Niaa Niaaa

    Niaa Niaaa

    24 օր առաջ

    I’m tryna listen & smoke but I can’t stop singing

  • gacha family

    gacha family

    24 օր առաջ

    💞3:30

  • Jnugtheboss

    Jnugtheboss

    24 օր առաջ

    Listen to my new song need some feedback (jnug- no cap) https://soundcloud.app.goo.gl/ZPuX

  • Anthony Allen

    Anthony Allen

    24 օր առաջ

    Me and my Love😒

  • Janeese McDonald

    Janeese McDonald

    24 օր առաջ

    She was rooted (think about it)

  • Goddess Healing

    Goddess Healing

    25 օր առաջ

    😂😂💖

  • Mr Clark

    Mr Clark

    25 օր առաջ

    I'm always listening to hardcore music since I was a kid I'm 43 but when I hear this girl's voice I melt like a bag of ice

  • Niecy Samuel

    Niecy Samuel

    25 օր առաջ

    Ghostface is so damn foiiiiiiiiiiiiinnnnnnneeeee and Method Man😍😍😍😍😍😍😍

  • faith p smith

    faith p smith

    26 օր առաջ

    Out of so many artist I love Teyana is in my top #10

  • faith p smith

    faith p smith

    26 օր առաջ

    Teyana,Teyana❤❤😉😉

  • realness No-Fakeness

    realness No-Fakeness

    26 օր առաջ

    Love this woman 💚🤎🤍🇮🇪🇺🇸☮she is so much better than Beyonce...FACTS

  • LUCIA68

    LUCIA68

    26 օր առաջ

    Her voice, is so sweet and the warble..to cute and deep vibes...Lovin the Newbies coming up!! Wowww

  • Smiley Waters

    Smiley Waters

    26 օր առաջ

    Big Vibes right here

  • Anthony Danaher

    Anthony Danaher

    26 օր առաջ

    teyana is such an underrated artist still bumping this in 2020

  • In God We Trust

    In God We Trust

    26 օր առաջ

    Bruh she hit us with the Puff Daddy at 1:53😂😂😂

  • Juliette Brayner

    Juliette Brayner

    26 օր առաջ

    I love this song❤️

  • Gloria Lewis

    Gloria Lewis

    27 օր առաջ

    We as women need to respect each other as Sista. Love my sister want the best for her and myself. 👼🏽

  • Gloria Lewis

    Gloria Lewis

    27 օր առաջ

    It's a real shame that we Empress need to behave like this due to insecurity.🤔

  • doucey1992

    doucey1992

    27 օր առաջ

    ❤️❤️❤️

  • eleganceentinc

    eleganceentinc

    27 օր առաջ

    I'm adding Method man to the short list of Men that I wouldn't mind sharing.

    • Shakira W

      Shakira W

      18 օր առաջ

      😆😆😆👌🏾

    • Jaqulia Powell

      Jaqulia Powell

      26 օր առաջ

      Yasssss frfr

  • Joshua Omolo

    Joshua Omolo

    27 օր առաջ

    Raekwon!!!! We didn't deserve Wu Tang!

  • Death Row

    Death Row

    27 օր առաջ

    Ghost always go hard! 2020... still powerful song... Teyana did her thing!

  • Miss. Tip

    Miss. Tip

    28 օր առաջ

    Much respect man!! LEGEND

  • N3N4 KEEPING IT REAL

    N3N4 KEEPING IT REAL

    28 օր առաջ

    This song Describes my relationship with my Baby Daddy!!....

  • K. R.

    K. R.

    28 օր առաջ

    Method man can STILL get it lol

  • Catrina Lissade

    Catrina Lissade

    Ամիս առաջ

    Aaaaaaa

  • liberty's finest

    liberty's finest

    Ամիս առաջ

    https://youtu.be/Qby4cQ8TW9c!